1P - Hvilken nettundervisning er best?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Olinee
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 27/05-2021 17:58

Hei!

Jeg skal ta 1P eksamen i desember og lurer på hvilke skoler/ nettstudier dere anbefaler? Har 5 i 2P, og trenger minst 4 i 1P. Tar fagene som privatist.

Jeg har også vurdert å ta S1, men kan jeg ha kombinasjonen 2P + S1 på vitnemålet mitt? Eller må jeg ha 1P? Og hvor mye vanskeligere er S1 i forhold til 2P? Mange spørsmål! Kanskje noen kan hjelpe :) Hilsen forvirra privatist 8-)
MattematikkS22
Noether
Noether
Innlegg: 27
Registrert: 08/06-2017 13:43

ASK er best på videoundervisning, du kan ikke kombinere mattefag på samme trinn. S1 er betydelig vanskeligere enn P2, men jeg mener alle funksjonsfriske mennesker kan få 6 i begge med tilstrekkelig innsats.
Kay
Abel
Abel
Innlegg: 684
Registrert: 13/06-2016 19:23
Sted: Gløshaugen

For å legge til under dette, det er meningsløst å ha S1 over 2P på vitnemålet dersom du ikke har intensjoner om å ta S2, da S1 ikke får deg noe lengre enn 2P når det gjelder studiesøknader. 2P er for øvrig vesentlig enklere.
Svar