Terminprøve R1 våren 2020

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Terje02
Noether
Noether
Innlegg: 23
Registrert: 09/10-2019 17:30

Hei, lurer på om noen andre som følger Aschehoug sin bok hadde hatt en terminprøve i R1 (altså årsprøve) og kunne sende oppgaver til meg? jeg er villig å betale, bare jeg får oppgaver... har terminiprøven i R1 om noen dager og holder på å få en metalt sammenbrudd :( send pm så kan vi avtale pris :wink:
Gjest

Terje02 skrev:Hei, lurer på om noen andre som følger Aschehoug sin bok hadde hatt en terminprøve i R1 (altså årsprøve) og kunne sende oppgaver til meg? jeg er villig å betale, bare jeg får oppgaver... har terminiprøven i R1 om noen dager og holder på å få en metalt sammenbrudd :( send pm så kan vi avtale pris :wink:
hvorfor gjør du ikke bare gamle eksamensoppgaver i r1 og 2mx istedenfor å betale for oppgaver som ligner på dette?
Terje02
Noether
Noether
Innlegg: 23
Registrert: 09/10-2019 17:30

Gjest skrev:
Terje02 skrev:Hei, lurer på om noen andre som følger Aschehoug sin bok hadde hatt en terminprøve i R1 (altså årsprøve) og kunne sende oppgaver til meg? jeg er villig å betale, bare jeg får oppgaver... har terminiprøven i R1 om noen dager og holder på å få en metalt sammenbrudd :( send pm så kan vi avtale pris :wink:
hvorfor gjør du ikke bare gamle eksamensoppgaver i r1 og 2mx istedenfor å betale for oppgaver som ligner på dette?

jobber med gamle eksamensoppgaver, men læreren sa at prøven kommer til å bli vanskeligere enn eksamen...
Kristian Saug
Abel
Abel
Innlegg: 637
Registrert: 11/11-2019 18:23

Terje02 skrev:
Gjest skrev:
Terje02 skrev:Hei, lurer på om noen andre som følger Aschehoug sin bok hadde hatt en terminprøve i R1 (altså årsprøve) og kunne sende oppgaver til meg? jeg er villig å betale, bare jeg får oppgaver... har terminiprøven i R1 om noen dager og holder på å få en metalt sammenbrudd :( send pm så kan vi avtale pris :wink:
hvorfor gjør du ikke bare gamle eksamensoppgaver i r1 og 2mx istedenfor å betale for oppgaver som ligner på dette?

jobber med gamle eksamensoppgaver, men læreren sa at prøven kommer til å bli vanskeligere enn eksamen...
Nei, prøven blir neppe vanskeligere enn eksamen. Hva skulle motivet for det være?
Svar