Fysikk 2 eksamen- Vår 20
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
Guest
løsningsforslaget kommer nok ikke på en stund, oppgavene legges ut fortløpendekaja 11 wrote:jeg lurer også på om når eksamensoppgavene og LF legges ut på nette?
-
Guest
hvor finner jeg demGjest wrote:løsningsforslaget kommer nok ikke på en stund, oppgavene legges ut fortløpendekaja 11 wrote:jeg lurer også på om når eksamensoppgavene og LF legges ut på nette?
-
Guest
er ikke flink på slike ting (på udir finner jeg ikke), kan noen help me?Gjest wrote:hvor finner jeg demGjest wrote:løsningsforslaget kommer nok ikke på en stund, oppgavene legges ut fortløpendekaja 11 wrote:jeg lurer også på om når eksamensoppgavene og LF legges ut på nette?
-
Guest
så jeg må vente 14 dager?Fysikkgjest wrote:Eksamensoppgavene vert lagde ut på udir sine nettsider 14 dagar etter eksamensdato.
-
Guest
kan noen please legge ut oppgavene idag? trenger det virkelig for imorgen. hadde vært veldig snilt. Det tar vel ikke så lang tid å ta bildene? eller finne for meg?
jeg har prøvd mye, og spurt rundt men finner ikke
jeg har prøvd mye, og spurt rundt men finner ikke