Noen lærere som har en fysikk 1 tentamen?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Bohr

Hei, er det noen lærere her i fysikk 1 som har en tentamen til emnet liggende? Den skal bare brukes til selvtesting av meg selv, og vil selvfølgelig ikke bli delt med noen.
Er villig til å betale opp til 400kr for den.
michaelah
Noether
Noether
Innlegg: 48
Registrert: 28/06-2019 08:48

Bohr skrev:Hei, er det noen lærere her i fysikk 1 som har en tentamen til emnet liggende? Den skal bare brukes til selvtesting av meg selv, og vil selvfølgelig ikke bli delt med noen.
Er villig til å betale opp til 400kr for den.
Hei, jeg er riktignok ingen lærer, men hadde fysikk 1-faget for ett år siden (fysikk2 i år) og jeg kunne sendt deg min heldagsprøve, om det er interessant.
MattematikkS22
Noether
Noether
Innlegg: 27
Registrert: 08/06-2017 13:43

michaelah skrev:
Bohr skrev:Hei, er det noen lærere her i fysikk 1 som har en tentamen til emnet liggende? Den skal bare brukes til selvtesting av meg selv, og vil selvfølgelig ikke bli delt med noen.
Er villig til å betale opp til 400kr for den.
Hei, jeg er riktignok ingen lærer, men hadde fysikk 1-faget for ett år siden (fysikk2 i år) og jeg kunne sendt deg min heldagsprøve, om det er interessant.
Har sendt deg PM:)
Svar