prøver i fysikk 1 og matte R1

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Terje02
Noether
Noether
Innlegg: 23
Registrert: 09/10-2019 17:30

Hei, tar Fysikk 1 som og matte R1 som privatist i år og lurte på om noen hadde noen kapittelprøver/ innleveringer de kunne dele med meg slik at jeg kunne fått testet med godt etter hvert kapittel :lol:
Kristian Saug

Hei,

På denne siden kan du finne kontrolloppgaver for hvert kapittel i R1.
Tips: Regn for all del oppgavene uten løsningsforslaget foran deg. Det bruker du bare når du skal sjekke svarene dine eller når du sitter dønn fast.

https://sinus-r1.cappelendamm.no/elevre ... id=2310919

Ellers er det en god ide å regne oppgaver fra eksamensettene. De finner du jo her på matematikk.net
Se hvilke oppgaver du kan løse etter hvert kapittel.
Fredque

Hei Terje. Jeg skal også ta R1 som privatist i november. Hva er det du øver mest på inn mot eksamen? Hvor mye jobber du med R1 for tiden?
Terje02
Noether
Noether
Innlegg: 23
Registrert: 09/10-2019 17:30

Fredque skrev:Hei Terje. Jeg skal også ta R1 som privatist i november. Hva er det du øver mest på inn mot eksamen? Hvor mye jobber du med R1 for tiden?
Hei, har ikke sett at noen har komentert inlegget mitt :(
hvordan gikk det på eksamen i R1?
Fredque

Fikk 4. Er forsåvidt fornøyd med det, siden jeg bare har hatt p-matte fra før. Skal ta R2 i mai. Håper på samme karakter eller bedre, slik at jeg kommer inn på siv.ing. Hvordan gikk det med deg?
Svar