Utskrift på eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
andreasaa1

Noen som har erfaring med hvordan det fungerer å ta utskrift på eksamen?
Ser for meg at det vil blir lange køer ved printerne når flere hundre elever skal skrive ut helt på tampen..

Må utskriften være klar til å leveres inn innen de 2 timene på del 2, eller får man tid til å skrive ut etter klokken 2?
andreasaa1

Forresten, gjelder R2 eksamen i morgen.
Daizy
Pytagoras
Pytagoras
Sted: Oslo

andreasaa1 skrev:Forresten, gjelder R2 eksamen i morgen.
Hadde R1 i dag, og da sa man bare ifra når man skulle prite ut så hentet en eksamens vakt utskrift, gikk litt før klokken ble to, men virket hvertfall som man fikk skrive ut etter klokken to :)
ThomasSkas
Galois
Galois

Daizy skrev:
andreasaa1 skrev:Forresten, gjelder R2 eksamen i morgen.
Hadde R1 i dag, og da sa man bare ifra når man skulle prite ut så hentet en eksamens vakt utskrift, gikk litt før klokken ble to, men virket hvertfall som man fikk skrive ut etter klokken to :)
Ja, man har tid etter kl. 14.00 til å klargjøre besvarelsen.
Derfor stå på til kl. 14.00 :)
Gjest123

Ventet til kl 14:00 idag, det resulterte i kaos og venting på utskrift fram til 16:15! Mange som måtte vente i over 2 timer på sin utskrift. Sikkert like mye kaos i morgen, så anbefaler og printe ut rett før kl 14:00! :)
gjest1

Jeg hadde R1 i fjor (skal ha R2 i morgen), og da fikk man printe etter kl 14. Jeg printet akkurat kl 14, men ventet til litt over kl 15 før jeg fikk utskriften min! Helt ufattelig dårlig opplegg, var mange som satt igjen da jeg gikk. Så anbefaler å skrive ut før kl 14!
Svar