Noen som har hatt terminprøve i R2

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
bartimeus25
Cayley
Cayley

Hei er det noen som har hatt terminprøve i R2. Har allerede hatt tentamen , trenger bare ny oppgaver å regne gjennom. Har gjort mange eksamens oppgaver , så trenger noe nytt. Har allerede regnet gjennom terminprøve fra Aschehoug og Sinus , er det noen som har hatt Sigma R2 terminprøve?

Takker på forhånd
bartimeus25
Cayley
Cayley

Takker for linker, men har dessverre regnet gjennom de 8-)

Er det noen flere som vil dele?
:cry:
anlif
Cayley
Cayley
Sted: Trondheim

Sigma R2, Andøy VGS:
OBS: Maks shady side, du må trykke på "save this file to computer" et stykke ned med ganske liten skrift.
Noen som har tips til hvor dokumentfiler o.l kan lastes opp gratis?
http://www.2shared.com/document/_gi0HGq ... 29042.html

btw; share sigma/aschehoug prøver?
bartimeus25
Cayley
Cayley

anlif skrev:Sigma R2, Andøy VGS:
OBS: Maks shady side, du må trykke på "save this file to computer" et stykke ned med ganske liten skrift.
Noen som har tips til hvor dokumentfiler o.l kan lastes opp gratis?
http://www.2shared.com/document/_gi0HGq ... 29042.html

btw; share sigma/aschehoug prøver?
tusen takk for linken . Kjenner mange av de oppgaven fra før, tror har regnet gjennom lignende prøve før hum :?

Angående opplasting: prøv uploading.com , veldig enkelt å bruke

Er det noen som har hatt sinus r2 terminprøve?
vyther
Fibonacci
Fibonacci
Sted: NO

Kan noen oppdatere lenkene? Ingen av de fungerer lenger..
Sitter selv og forbereder meg til eksamen, så de ovenfornevnte løsningsforslagene hadde vært til stor hjelp.
Markonan
Euclid
Euclid
Sted: Oslo

Det er et ganske gammelt innlegg, og jeg tror ikke noen av de brukerne er spesielt aktive lenger.
An ant on the move does more than a dozing ox.
Lao Tzu
MaR2th

Klare ikke å kome innpå di linkene.....som sagt d e veldig gammelt. Men er det noen andre som har andre linker der man kan gjøre terminprøve, helst me fasit?? Vil forbedre karakteren min i R2... Vil gjøre mest mulig oppg. Har gått gjennom alle eksamensoppg.
MaR2th

Noen som kan hjelpe meg me denne oppg?

(3sinx-1)(4sinx+1)= 0
Lektorn
Riemann
Riemann

Hvis produktet skal være null må den ene parantesen være null eller den andre (eller begge to). Kommer du videre da?
Svar