elevbok

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
just me

heisann! holder på med å skrive elevbok, har funnet masse nyttig på siden her, men lurte på om d er noen som har noen gode råd??? skal ha tentamen på fredag, går i 9. tusen takk!!!! :lol:
Anne den Geniale
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 24/05-2005 14:14
Sted: bergen

hei just me. ha en god innholdsfortegnelse, så er det lettere å finne fram på tentamen. :wink:
Klem fra Anne den Geniale!! :D
snekker
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 9
Registrert: 20/05-2005 15:50

Ha gjerne med eksempler til reglene, slik at du vet hvordan reglene skal brukes. I tillegg er det viktig å fornye den ofte, slik at det ikke blir for mye. Etter hvert vil mye av reglene du skrev i f.eks. 8. være unødvendige, da du vil kunne disse svært godt.
Gjest

Prøv å lær deg formler å slikt allerede nå! På ungdomsskolen får du lov til å ha me elevbok, så tykk du vil, men på vgs har vi bar ei lita tynn formelbok, med eit par blanke sider hvor vi kan skrive.
huff å huff, kom opp i 1MX skriftlig, :(
mira
Cantor
Cantor
Innlegg: 112
Registrert: 24/05-2005 20:21

jeg kom også opp i mx skriftelig. jeg fikk vite det idag.
utrolig, jeg trodde ikke at jeg skulle komme opp i noe, men forhåpentligvis er jeg godt nok foreberedt! :)

lykkr til alle sammen som har kommet opp i matte!:D
Svar