Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver til 2004 og fram til nå.
Vet dere om noe annet sted å få tak i eksamensoppgaver?
3MX eksamensoppgaver før 2004
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Hvis du finleser litt på nevnte link (www.udir.no), ser du eksamensoppg. for 3MX, også for:pesten skrev:Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver frra 2004 og fram til nå.
V01, V02 og H03...
og dessuten div 3MZ som vel har noe felles pensum med 3MX . Bare å plukke ut det som er relevant i hht 3MX.
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Finnes det fasit til disse oppgavene som ligger på denne web sidenpesten skrev:Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver til 2004 og fram til nå.

Just Remember u have afriend, when tRoubles seem like never end...!!
Nei, tror ikke det. Har sett et sted noen fasiter til eks.oppg. i 3MX, men husker ikke hvor akkurat nå.Marwa skrev:Finnes det fasit til disse oppgavene som ligger på denne web sidenpesten skrev:Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver til 2004 og fram til nå.
Men fagboklaget, www.eksamen.com, har hefter med eks. oppg. (matte, kjemi, fysikk etc) og fasiter...
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.