Ved å følge linken under kommer du til forhåndssensuren

https://dok.udir.no/DokumenterAndrekata ... riode=Alle
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Nei, det stemmer ikke. Jeg sliter ikke med S1 i det hele tatt, og forstår faget ganske godt, også er jeg veldig interessert i økonomi. Tross for at læreren ikke var så flink til å lære bort så fikk jeg bra i faget, men så kom jeg opp på eksamen og det viser seg at mye av det som var på eksamen, hadde vi ikke gått gjennom i timen. Jeg strøk på eksamen. Tok faget om igjen, hadde gått gjennom det meste selv og lærte på egenhånd, fikk 2. Tok eksamen opp igjen for å forbedre nå til våren. Det gikk forsåvidt greit, føler jeg mestret det, men samtidig føler jeg at sensuren er ute etter å "ta" enFysikkmann97 skrev:S1 er faktisk på likt nivå med R1, bare at S1 er mer rettet mot økonomi og slikt, og R1 er mer rettet mot matte i realfag. Men jeg har følelsen av at litt for mange P-elever velger S1, og da sliter seg gjennom det hele året. Det jeg stusser mest over er at 0,4% fikk seks i S1, mens 2,2% fikk det blant de som hadde R1-eksamen. 60% av S1 er 1T-pensum, så de som hadde 1P har fortsatt en del å lære.