Det blir nok en 3'er
TL;DR: Jeg vet ikke.
R2 - Eksamen Høst 2016
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Fysikkmann97 skrev:Det blir nok en 3'er
men, du mener at det fortsatt er mulighet at sensor viser litt empati og gransker hvilken oppgave, deloppgaven c) stammer fra selv om nummeringen min er helt på tryne?
hehe, så klart kommer sensor til å lese det du har skrevet og skjønne hvilken oppgave det dreier seg om. Noen kan bli litt irritert så klart fordi det ødelegger rytmen i rettingen, men ingen sensor kommer til å se bort fra en del av besvarelsen bare fordi arket er plassert på feil stedGjest skrev:Fysikkmann97 skrev:Det blir nok en 3'er
men, du mener at det fortsatt er mulighet at sensor viser litt empati og gransker hvilken oppgave, deloppgaven c) stammer fra selv om nummeringen min er helt på tryne?
Men tingen er at jeg brukteTesla skrev:hehe, så klart kommer sensor til å lese det du har skrevet og skjønne hvilken oppgave det dreier seg om. Noen kan bli litt irritert så klart fordi det ødelegger rytmen i rettingen, men ingen sensor kommer til å se bort fra en del av besvarelsen bare fordi arket er plassert på feil stedGjest skrev:Fysikkmann97 skrev:Det blir nok en 3'er
16 ark på del 1
oppgave 4 c som egentlig skulle være på side 6 havnet på side 15 . og jeg har bare skrevet på den siden c) og ikke noe oppgavenummer. tror dere sensor kan resonnere seg frem til at c) må tilhøre oppgave 4?
resten av oppgave 4 er på side 6, 7,
men tror du?
J A, sensor kommer sikkert til å skjønne det. Eller så skjønner han det ikke. Vi kan ikke svare deg på det, det er ikke vi som skal rette din eksamen, du får se når karakteren kommer
Er det bare meg eller blir eksamensoppgavene bare mer kjedelige for hvert år, især høsteksamen...
2mx og 3mx FTW !
2mx og 3mx FTW !

[tex]i*i=-1[/tex]
Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Hvor mange poeng trenger man for å sikre en 2-er? Må bare vite om jeg har bestått eller ikke :/
2-er'n begynner på 12 poeng mener jeg. Så har du første side innafor er den i boks
Personlig blir dette den mest spennende eksamenen noensinne - aner virkelig ikke hvor jeg ligger. Noen som vet om man scorer noe på å bare "forklare" difflikningen på del 2 1a? Skrev bare hva de ulike elementene betydde. Fant i tilllegg 7mill og stigningstall ved å sette den inn i graftenger hehe

Personlig blir dette den mest spennende eksamenen noensinne - aner virkelig ikke hvor jeg ligger. Noen som vet om man scorer noe på å bare "forklare" difflikningen på del 2 1a? Skrev bare hva de ulike elementene betydde. Fant i tilllegg 7mill og stigningstall ved å sette den inn i graftenger hehe
Får man 5 dersom man har 48 poeng? Klarte ikke de tre siste deloppgavene i romgeometrioppgaven, del 2. I tillegg svarte jeg feil på diff.likning del 1 oppg. a, så vel som rekkeoppgaven del 1, oppg. c. Jeg klarte å glemme å ta det bestemte integralet i oppg. 3 b, men oppdaget feilen underveis og gikk tilbake og rettet opp svaret, men tror jeg glemte å putte r i andre i svaret, selv om jeg bruker det i starten av utregningen.. (håper sensor skjønner at jeg mener å putte det i svaret, fordi jeg bruker det jo i utregningen). Ellers er alt korrekt, og jeg brukte mye tid på føring, og forklaring. Hva tror dere folkens? Er 5ern der..?
Hva synes dere om vanskelighetsgraden på denne eksamenen? Enkel, vanlig, middels, vanskelig?? Vet ikke helt hva jeg føler
Følte den egentlig var ganske snill.. Litt "slemt" med 2.grads diff på del 1, men ellers en helt OK eksamen sett fra min side. Verken den vanskligste eller den letteste. Iforhold til Vår16 var denne et par hakk enklere