Deilig, ser ut som om vi er enig i det meste - men må si meg uenig i svar på oppgave 3. Tror du har glemt å regne om til plast pr minutt.Kristian Saug skrev:Hei,
Vedlagt er løsningsforslag for 1P, vår 2020, del 2.
Del 1 kommer straks!
Løsningsforslag p1 eksamen vår2020.
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Abel
Takk. Er rettet!sansyv skrev:Tror du har lagt ved feil dokument herKristian Saug skrev:Og her er LF for 1P, Vår 2020, del 1.
-
- Abel
Takk. Er korrigert!Gjest skrev:Deilig, ser ut som om vi er enig i det meste - men må si meg uenig i svar på oppgave 3. Tror du har glemt å regne om til plast pr minutt.Kristian Saug skrev:Hei,
Vedlagt er løsningsforslag for 1P, vår 2020, del 2.
Del 1 kommer straks!
makan til oppførsel. Skal prøve å se hvor fort jeg får jobbet med det eksamensheftet, så legger jeg utEnsoo99 skrev:Hei igjen.
Selvfølgelig er jeg klar over at privatpersoner bruker sin egen fritid til nytte for oss andre. Dette har jeg stor respekt for, og jeg forventer heller ikke at fasiten skal dette fra himmelen. Det var bare en vennelig forespørsel fra min side. Hvis jeg har virket arrogant vil jeg beklage for dette. Igjen dere som bruker tiden deres på dette fortjener all hyllest, evt pusterom da dette gjøres frivillig. Beklager igjen...

-
- Abel
Oppgavesettet har jeg bare på bilder, tilsendt fra en kandidat på mail...Gjest skrev:Kunne du lagt ut selve oppgaven også Kristian?
Jeg prioriterer å lage løsningsforslag til alle de 8 avholdte eksamenene....
Eksamen 1P 2020 Oppgavesettet
- Vedlegg
-
- Eksamen 1P V2020.pdf
- (2.46 MiB) Lastet ned 66432 ganger