Vektorfunksjonar på kalkulator.

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Xyril
Noether
Noether

zsdasd
Sist redigert av Xyril den 23/07-2011 01:09, redigert 1 gang totalt.
Fryzrn
Noether
Noether

Trykk F3 (TYPE) -> F3 (Parm) så skriver du

Xt1= 0,5xcos x
Yt1= 0,5xsin x

Da skal det bli rett ;)
Xyril
Noether
Noether

Jepp, då stemte det. Det hjalp å ikkje berre endra på X, men også på T, i tillegg til å leika litt inne på V-window. Takk for hjelpa.

Men over eit oppfølgjarspørsmål i nesten same kategori. Eg har problem med å rekna ut integral på kalkulatoren, i samband med utrekning av bogelengdar.

Eg har eit avgjord integral [symbol:rot] (1+4t^2) mellom t=-2 og t=3. Korleis setjer eg det opp på kalkulatoren. Eg prøvde på denne måten:

OPTN-Calc- [symbol:integral]dx - og setjer då inn
[symbol:rot] (1+4t^2), T, -2, 3

Svaret skal verta 14,4, men det er slett ikkje det svaret eg får. Av ein eller annan grunn får eg -2097.

Hadde også vore fint om nokon kunne synt, heilt enkelt, korleis ein reknar ut dette på vanleg måte (utan kalkulator).

Får vel nemna heilt på tampen at dette er ei heilt genial side som har hjulpe meg mykje den siste tida, i og med at eg har eksamen i 3MX om 10 dagar.
Xyril
Noether
Noether

Eg skal ha eksamen på måndag, så det hadde vore rimeleg greit viss nokon kunne forklara korleis integrala fungerer på (og utanfor) kalkulatoren. Takk så mykje.
sEirik
Guru
Guru
Sted: Oslo

Xyril skrev:Eg skal ha eksamen på måndag, så det hadde vore rimeleg greit viss nokon kunne forklara korleis integrala fungerer på (og utanfor) kalkulatoren. Takk så mykje.
Jess, jeg skal også opp i 3MX som privatist på mandag :)
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Sted: Grenland

sEirik skrev:
Xyril skrev:Eg skal ha eksamen på måndag, så det hadde vore rimeleg greit viss nokon kunne forklara korleis integrala fungerer på (og utanfor) kalkulatoren. Takk så mykje.
Hvis du har mulighet - så scanne oppgava og legg den inn på matematikk.net.
:wink:
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
sEirik
Guru
Guru

Den er grei, tar med scanneren jeg.
Kan jo prøve med mobilkameraet et øyeblikk sensorene er uoppmerksomme, hehe.
Eller kanskje jeg bare skal prøve å huske oppgavene...
Xyril
Noether
Noether

sEirik skrev:
Ikkje nok med det. Namnet mitt er også Eirik, og eg er også frå Vestlandet! Harr, harr. Du får ha lukke til du også.
Hvis du har mulighet - så scanne oppgava og legg den inn på matematikk.net.
Wink
Eg veit ikkje om den var mynta på meg eller vedkomande ovanfor, men det kan eg nok få ordna, så fort eg får tak i ein scanner. Vert nok "moro" å fundera over eventuelle feil.
sEirik
Guru
Guru

Men kommer den ikke ut på nett uansett ganske snart etter at vi har hatt eksamen? Er jo ingen grunn til å holde på den lenger da.
Landis
Cayley
Cayley

Xyril skrev: OPTN-Calc- [symbol:integral]dx - og setjer då inn
[symbol:rot] (1+4t^2), T, -2, 3
OPTN-Calc- [symbol:integral]dx - og sett inn
[symbol:rot] (1+4X^2), -2, 3

Svaret blir 14,4. Husk å skifte tilbake til Y= , slik at du får X som variabel, ikke T.

Dette integralet er ikke så lett å løse ved regning, så du får nok ikke spørsmål om dette på eksamen i 3MX. I 3MX må du kunne teknikkene delvis integrasjon og substitusjon for å klare deg til eksamen.
Svar