3MX eksamensoppgaver før 2004

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
pesten
Pytagoras
Pytagoras

Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver til 2004 og fram til nå.
Vet dere om noe annet sted å få tak i eksamensoppgaver?
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Sted: Grenland

pesten skrev:Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver frra 2004 og fram til nå.
Hvis du finleser litt på nevnte link (www.udir.no), ser du eksamensoppg. for 3MX, også for:

V01, V02 og H03...

og dessuten div 3MZ som vel har noe felles pensum med 3MX . Bare å plukke ut det som er relevant i hht 3MX.
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
russ07
Jacobi
Jacobi
Sted: Oslo

pesten skrev:Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver til 2004 og fram til nå.
Finnes det fasit til disse oppgavene som ligger på denne web siden :wink:
Just Remember u have afriend, when tRoubles seem like never end...!!
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Sted: Grenland

Marwa skrev:
pesten skrev:Hei, jeg leser til tentamen nå og jeg lurer på om jeg kan få tak i eksamensoppgaver fra før 2004. På www.udir.no ligger det bare eksamensoppgaver til 2004 og fram til nå.
Finnes det fasit til disse oppgavene som ligger på denne web siden :wink:
Nei, tror ikke det. Har sett et sted noen fasiter til eks.oppg. i 3MX, men husker ikke hvor akkurat nå.

Men fagboklaget, www.eksamen.com, har hefter med eks. oppg. (matte, kjemi, fysikk etc) og fasiter...
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Svar