Hei folkens!
Fikk igjen eksamenskarakteren idag. 6!!!
JADDA
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Og så digger vi oss selv enda litt mer takk...Gjest skrev:Hei folkens!
Fikk igjen eksamenskarakteren idag. 6!!!

Ja, hvilket fag da?
Nærliggende å tro matematikk ettersom dette tross absolutt alt er et matematikkforum, men i så fall: Hvilket nivå/kurs er det snakk om?
Nærliggende å tro matematikk ettersom dette tross absolutt alt er et matematikkforum, men i så fall: Hvilket nivå/kurs er det snakk om?
Fordi den (etter det jeg er blitt fortalt) var så latterlig enkel, mener du?Candela skrev:Sikkert 2MX-eksamen.
Det er nå en subjektiv kommentar. Men jeg noterer at enkelte lærere mener det samme som deg.Candela skrev: Det er korrekt! 2MX-eksamen er som regel enkel. (Hvertfall 3 siste årene)
Blant annet fikk jeg høre av en matematikklærer hvor latterlig enkel han mente årets 2MX-eksamen, som han for øvrig sensurerte, var.
Nivået på 2MX-eksamene ligger vel stort sett under nivået som de vanlige skoler pleier å ha på heldagsprøvene i 2MX. Så er rimelig enig med læreren din der! Kan også nevnes at fjorårets var særdeles enkel, og 2MX-læreren på skolen syntes den var for lett. Har også regnet gjennom den for 2 år siden.. Ikke harde stubben 
Vil vel få Norge til å se bedre ut på statistikken

Vil vel få Norge til å se bedre ut på statistikken