Lurer på om noen vet hvordan jeg åpner CAS og graftegner i GeoGebra på macbook?
Helst litt detaljert forklart, da jeg aldri har brukt programmet før. Tusen hjertelig takk

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
På macbook står det ikke "vis", og hjelper lite å google.. Forstår ikke hvordan jeg kommer meg til CAS fra graftegnerenMattematika skrev:Graftegneren er der vel uansett og cas så går du på vis og trykker cas eller mener du hvordan du åpner selve programmet?
Gjør jo det da linjen helt øverst over geogebraGjest skrev:På macbook står det ikke "vis", og hjelper lite å google.. Forstår ikke hvordan jeg kommer meg til CAS fra graftegnerenMattematika skrev:Graftegneren er der vel uansett og cas så går du på vis og trykker cas eller mener du hvordan du åpner selve programmet?
Hjertelig takk for svar!
Tusen takk for svar! Vet du hvordan jeg løser Oppgave 1b på del 2? Forstår ingenting, huff:( http://matematikk.net/res/eksamen/S1/S1 ... sempel.pdfMattematika skrev:Gjør jo det da linjen helt øverst over geogebraGjest skrev:På macbook står det ikke "vis", og hjelper lite å google.. Forstår ikke hvordan jeg kommer meg til CAS fra graftegnerenMattematika skrev:Graftegneren er der vel uansett og cas så går du på vis og trykker cas eller mener du hvordan du åpner selve programmet?
Hjertelig takk for svar!
Vet du hvordan det skal innføres i geogebra? Får ingenting opp når jeg fører det inn.. :/ Tusen takk, snillt av deg^^Bare om du har tid!Mattematika skrev:Har ikke s1, men kan sikkert prøve
Er det noe fasit til dette?sitterfintidet5 skrev:Vet du hvordan det skal innføres i geogebra? Får ingenting opp når jeg fører det inn.. :/ Tusen takk, snillt av deg^^Bare om du har tid!Mattematika skrev:Har ikke s1, men kan sikkert prøve
Nop, ikke til den oppgaven:/Mattematika skrev:Er det noe fasit til dette?sitterfintidet5 skrev:Vet du hvordan det skal innføres i geogebra? Får ingenting opp når jeg fører det inn.. :/ Tusen takk, snillt av deg^^Bare om du har tid!Mattematika skrev:Har ikke s1, men kan sikkert prøve