Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
pell deg over til det andre temaet:p matte eksamen 2005Anonymous skrev:er det noen der ute som kommer opp i matte på fredag som går i 10ende klasse, som har prøven på forhånd?!?!?!?!
i så fall svar fort!
jaså du skal jukseAnonymous skrev:pell deg over til det andre temaet:p matte eksamen 2005Anonymous skrev:er det noen der ute som kommer opp i matte på fredag som går i 10ende klasse, som har prøven på forhånd?!?!?!?!
i så fall svar fort!
gjest skrev:Nån som har matteeksamen 2004? Kan doc sende mæ dn på birdsong_1989@hotmail.com ? hadde vært vældi flott=) har eksamen på fredag 20.05.2005...
Kunne du ha sendt den til meg ?Digital Blaster skrev:Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.
Mvh,
Digital Blaster.
Digital Blaster skrev:Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.
Mvh,
Digital Blaster.
hei! kunne du ha sendt den til meg oxo?Oyvind skrev:Digital Blaster skrev:Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.
Mvh,
Digital Blaster.
L_a_o_123@hotmail.comAnonymous skrev:Til de av dere som ønsker prøven: Skriv ned hotmailaddressen deres slik at jeg kan legge dere til på MSN og sende prøven. Prøver nå å få tak i informasjonsheftet og en kamerats besvarelse.
Mvh,
Digital Blaster.