Når kommer Grunnskoleeksamen 2003 på denne siden?
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- Sjef
- Sted: Sarpsborg
Hei!
Vi har ingen planer om å legge den ut fordi vi arbeider med andre (og forhåpentligvis...??) bedre oppgave konsepter. De vil forhåpentligvis komme til høsten.
MVH
KM
Vi har ingen planer om å legge den ut fordi vi arbeider med andre (og forhåpentligvis...??) bedre oppgave konsepter. De vil forhåpentligvis komme til høsten.
MVH
KM
Skrev noe om det på et annet topic, men jeg kan få prøve å lagt de ut. har scannet hele prøven, men for at det skal se ordentlig ut må jeg skrive det i pdf, og jeg har ikek ADobe acrobat writer, bare reader. får se om det ikke er mulig å skaffe det. bare gi meg bittelitt tid 

«Till things are brighter, I'm the man in black».
- Johnny Cash
- Johnny Cash
Det finnes gratisprogrammer som fungerer som Acrobat distiller.. dvs et program som legger seg inn som en skriver og "skriver" til en pdf i stedet for ark..
Noen av de lager et vannmerke på hver side.. men tror det finnes noen gratis som ikke gjør det og. Jeg bruker cute pdf.
Noen av de lager et vannmerke på hver side.. men tror det finnes noen gratis som ikke gjør det og. Jeg bruker cute pdf.
Ikke noe problem lenger. Har Adobe Acrobat 6.0 PrO nå. da fikser vi det;)
Ingen som ahr lsyt til å hjelpe til forresten? Så hsdde det gått litt fortere. Kan sende de scanende bildene
Ingen som ahr lsyt til å hjelpe til forresten? Så hsdde det gått litt fortere. Kan sende de scanende bildene
«Till things are brighter, I'm the man in black».
- Johnny Cash
- Johnny Cash
Hvis du sender meg bildene kan jeg lage pdf og legge dem ut på nettet. Hvis de er veldig store (flere mb) tror jeg ikke du kan sende dem på hotmailen min.. hvis de er det kan jeg gi deg en annen mailadresse på pm.Saszo skrev:Ikke noe problem lenger. Har Adobe Acrobat 6.0 PrO nå. da fikser vi det;)