Fysikk 2 eksamen- Vår 20
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
løsningsforslaget kommer nok ikke på en stund, oppgavene legges ut fortløpendekaja 11 skrev:jeg lurer også på om når eksamensoppgavene og LF legges ut på nette?
hvor finner jeg demGjest skrev:løsningsforslaget kommer nok ikke på en stund, oppgavene legges ut fortløpendekaja 11 skrev:jeg lurer også på om når eksamensoppgavene og LF legges ut på nette?
er ikke flink på slike ting (på udir finner jeg ikke), kan noen help me?Gjest skrev:hvor finner jeg demGjest skrev:løsningsforslaget kommer nok ikke på en stund, oppgavene legges ut fortløpendekaja 11 skrev:jeg lurer også på om når eksamensoppgavene og LF legges ut på nette?
Eksamensoppgavene vert lagde ut på udir sine nettsider 14 dagar etter eksamensdato.
så jeg må vente 14 dager?Fysikkgjest skrev:Eksamensoppgavene vert lagde ut på udir sine nettsider 14 dagar etter eksamensdato.
kan noen please legge ut oppgavene idag? trenger det virkelig for imorgen. hadde vært veldig snilt. Det tar vel ikke så lang tid å ta bildene? eller finne for meg?
jeg har prøvd mye, og spurt rundt men finner ikke
jeg har prøvd mye, og spurt rundt men finner ikke