Karaktersnitt..

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hi. Var ferdig med videregående skole året 03, og har nå søkt til universitet. I mellomtiden, har jeg vært i militæret og tok meg et fritt år.

Mitt karakter snitt er på minimum ca 50,72 (Inkludert alle tillegsspoengene... ( Kan bli høyere siden jeg holder på med noe privatister eksamener)...

Men jeg lurer om det karaktersnittet jeg har er bra nok for å komme inn der jeg vil ( ikke noe medisin eller tannlege seff)... Men er den bra nok for å være ordinær søker...

Jeg har søkt på et studie som tilbyr bare 10 plasser.. Og jeg har sett at jeg konkurrerer mot 29 andre.. Har jeg gode sjanser? eller...

Takker
Gjest

Anonymous skrev:Hi. Var ferdig med videregående skole året 03, og har nå søkt til universitet. I mellomtiden, har jeg vært i militæret og tok meg et fritt år.

Mitt karakter snitt er på minimum ca 50,72 (Inkludert alle tillegsspoengene... ( Kan bli høyere siden jeg holder på med noe privatister eksamener)...

Men jeg lurer om det karaktersnittet jeg har er bra nok for å komme inn der jeg vil ( ikke noe medisin eller tannlege seff)... Men er den bra nok for å være ordinær søker...

Jeg har søkt på et studie som tilbyr bare 10 plasser.. Og jeg har sett at jeg konkurrerer mot 29 andre.. Har jeg gode sjanser? eller...

Takker
Hvilket studium er det da? 50,72 er vel på det gjevne.
Gjest

Blandt annet bioteknologi ved UIS, Biologi ved NTNU, bioteknologi ved NTNU
Gjest

Studiet er bioteknologi ved UIS
Svar