En liten ting i MathType

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Realist1
Euclid
Euclid
Innlegg: 1993
Registrert: 30/01-2007 20:39

Vanligvis når jeg kopierer noe fra MT, og limer det inn i et Word-dokument, blir det lagt midt i tekstfilen, akkurat som en del av teksten der markøren var. Når jeg så klikker på det, får den en svart tynn ramme rundt seg, pluss de 6 velkjente "dragningspunktene".

I dag, derimot, legger den seg et godt stykke over markøren, og i tillegg med tekstbryting til begge sider. Hvis jeg nå klikker på den, kommer det frem 6 hvite dragningspunkter. Jeg vet hvordan jeg fjerner tekstbrytingen, men på hver eneste lille ting jeg nå kopierer fra MT, må jeg gjøre det på nytt. Og i tillegg må jeg klikke å dra det på plass i teksten, det legger seg ikke riktig av seg selv, slik det pleide å gjøre.

Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, så blir jeg utrolig glad og takknemlig for det :)
Realist1
Euclid
Euclid
Innlegg: 1993
Registrert: 30/01-2007 20:39

Hvorfor blir aldri de viktigste spørsmålene mine besvart? =/
Det gjelder samtlige forum jeg er medlem i, blant annet matematikk.net, realisten.com, vgd.no, diskusjon.no osv. Uffa!
SquareKnowledge
Cantor
Cantor
Innlegg: 114
Registrert: 25/04-2006 14:59

Kansje fordi ingen helt ser for seg problemet og da ikke har et skikkelig svar? :)

Men kansje det kan ha noe med formateringen å gjøre(regner med det). Hva med å prøve å fjerne all formatering, og gjøre det på nytt... Er verdt forsøket ;)
Svar