Mat112 uib

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk på høyskolenivå. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar. Men, ikke forvent at admin i matematikk.net er spesielt aktive her.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hei. Tok MAT111 første semester på uib. Har valgfag til neste år å vurderer hvilke fag jeg skal ta.

Jeg likte Mat111, synes pensum var morsomt fordi det var veldig praktisk og det var egentlig bare Epsilon Delta bevis jeg ikke klarte å få hodet helt rundt.

Vurderer altså mat112. Lurer på om noen har noen erfaring med det. vanskelig? praktisk? Jeg er ikke den typen "matte person" som har særlig dyp intuisjon, men synes det er gøy med mattefag som man kan pugge seg frem til med mye praktisk arbeid
Gjest

Hvordan er dette mulig? hvilken linje går du på? Matematikk-bachelor? Kan man ta enkle emner som dette og bli kvalifisert til en bachelor grad?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

De emnene trådstarter har nevnt er typisk førsteårsfag, i et treårsløp.
Bilde
Gjest

Gjest skrev:Hvordan er dette mulig? hvilken linje går du på? Matematikk-bachelor? Kan man ta enkle emner som dette og bli kvalifisert til en bachelor grad?
Har noen valgfag inni bacheloren. Studerer forøvrig informatikk :D
Svar