Medisinstudiet?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

Ble en 4'er :P Fornøyd ^^
3.klassing

Fysikkmann97 skrev:Ble en 4'er :P Fornøyd ^^
Good! :D
Gruer meg så himla mye til å få kjemi- og biologikarakteren! Klarer ikke få gjort noe i dag pga. det... :(
Sod0aewjfa

3.klassing skrev:
Fysikkmann97 skrev:Ble en 4'er :P Fornøyd ^^
Good! :D
Gruer meg så himla mye til å få kjemi- og biologikarakteren! Klarer ikke få gjort noe i dag pga. det... :(
Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min :roll:
3.klassing

Sod0aewjfa skrev:
3.klassing skrev:
Fysikkmann97 skrev:Ble en 4'er :P Fornøyd ^^
Good! :D
Gruer meg så himla mye til å få kjemi- og biologikarakteren! Klarer ikke få gjort noe i dag pga. det... :(
Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min :roll:
Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?
Gjest

Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min :roll:[/quote]

Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?[/quote]

Søkte på medisinstudiet, og har R2 matte.
FredWd

Hei,

Merker jeg jer litt spent karakterer selv. Kommer det i løpet av dagen? Får vi mail når det legges ut en karakter?
3.klassing

Gjest skrev:Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min :roll:
Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?[/quote]

Søkte på medisinstudiet, og har R2 matte.[/quote]

Åhh, spennende! Hva er snittet ditt nå før eksamenskarakterene da?
Lapskaus
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 11
Registrert: 25/05-2016 16:57

Nervepirrande, enda på 58.2 med tre femmara på skriftlig og 58.5 med to femmara og en seksar. Enda ikkje publisert en einaste karakter :/
3.klassing

Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
Gjest

3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!

Basert på tegnsettingendin er du heldig med den karakteren=)
3.klassing

Gjest skrev:
3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!

Basert på tegnsettingendin er du heldig med den karakteren=)
Hahahahh :lol: For jeg skriver jo heeeelt sikkert på samme måte på en eksamen som jeg gjør i et diskusjonsforum. :wink:
Gjest

3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!

kan jeg spørre hvor mange 5'ere du har? og i såfall hvilke fag det er snakk om?

ender opp med 5.86 poeng :/
3.klassing

Gjest skrev:
3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!

kan jeg spørre hvor mange 5'ere du har? og i såfall hvilke fag det er snakk om?

ender opp med 5.86 poeng :/
Er foreløpig usikker i og med at jeg mangler svar på to av de skriftlige eksamenene. Har du fått svar på alle eksamenene? 5.86 poeng er jo sykt bra? Er du ikke fornøyd?
Gjest

3.klassing skrev:
Gjest skrev:
3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!

kan jeg spørre hvor mange 5'ere du har? og i såfall hvilke fag det er snakk om?

ender opp med 5.86 poeng :/
Er foreløpig usikker i og med at jeg mangler svar på to av de skriftlige eksamenene. Har du fått svar på alle eksamenene? 5.86 poeng er jo sykt bra? Er du ikke fornøyd?
mangler Kj 2 og FY2, er ikke fornøyd med tanke på at jeg vil innpå NTNU. fikk 5 på norsk eksamen :/, ellers har jeg 5 i engelsk, norsk sidemål og språkfag. Hva med deg?
Gjest

mangler Kj 2 og FY2, er ikke fornøyd med tanke på at jeg vil innpå NTNU. fikk 5 på norsk eksamen :/, ellers har jeg 5 i engelsk, norsk sidemål og språkfag. Hva med deg?[/quote]

Hvilket studie på NTNU?
Svar