Trenger virkelig hjelp!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
2fast4you
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 07/07-2010 13:34

Hei :) våren 2010 kom jeg opp i matte r2 og fysikk 2 eksamen, men besto ingen av de

så jeg tok opp begge fagene nå til høsten og fikk svar idag; besto fysikken men ikke matten :/ ja no jævelig dritt. er det no mulighet for å droppe matten helt og likevel få en gyldig vitnemål? eller må jeg ta matten opp på nytt og bestå den for å få en godkjent vitnemål ? takk
korona@mattekurs.no
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 18
Registrert: 26/12-2010 21:14
Sted: Skien
Kontakt:

2fast4you skrev:Hei :) våren 2010 kom jeg opp i matte r2 og fysikk 2 eksamen, men besto ingen av de

så jeg tok opp begge fagene nå til høsten og fikk svar idag; besto fysikken men ikke matten :/ ja no jævelig dritt. er det no mulighet for å droppe matten helt og likevel få en gyldig vitnemål? eller må jeg ta matten opp på nytt og bestå den for å få en godkjent vitnemål ? takk
hei

Du må ta matteeksamen opp på nytt. er det R1 eller R2?
Korona Consult - mattekurs.no
" Læreteknikk (chalk & talk ... ) er vår styrke "
dvs. " 95% undervisningen forstås tilstede, ikke hjemme "
2fast4you
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 07/07-2010 13:34

det er R2 :/ men, ingen mulighet for at jeg kan droppe den ? eller erstatte andre fag med den ? har hatt kjemi 2 og fysikk 2 og bestått dem lixom, har ikke det d noe å si ? :/
korona@mattekurs.no
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 18
Registrert: 26/12-2010 21:14
Sted: Skien
Kontakt:

2fast4you skrev:det er R2 :/ men, ingen mulighet for at jeg kan droppe den ? eller erstatte andre fag med den ? har hatt kjemi 2 og fysikk 2 og bestått dem lixom, har ikke det d noe å si ? :/
Ta en prat med rådgiver på skolen.
Korona Consult - mattekurs.no
" Læreteknikk (chalk & talk ... ) er vår styrke "
dvs. " 95% undervisningen forstås tilstede, ikke hjemme "
meCarnival
Riemann
Riemann
Innlegg: 1686
Registrert: 07/09-2007 19:12
Sted: Trondheim

Kommer helt ann på hvilken retning du skal gå videre, men som nevnt her, snakk med rådgiver, men matematikk kommer man ikke utenom når det gjelder realfag...
Høgskolen i Sør-Trøndelag, Logistikkingeniør
Ingeniørmatematikk IV
2fast4you
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 07/07-2010 13:34

hm ja for snakke med rådgiver, kanskje jeg bare skal ta eksamen i p matte da er jeg garantert sikker på at jeg består eller bytter om til internasjonal engelsk... skal ikke bli ingeniør eller no, håper virkelig kan droppe det eller no :(
Svar