1T eksamen høst 2015
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Lagrange
Hmm. Oppgave 12 på Del 1 av 1T eksamen var lik oppgave 7 på del 1 av 1P eksamen.
Svarte riktig på den ^_^
Svarte riktig på den ^_^
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Takk til deg.LektorH skrev:Jeg slo sammen bildene som ble lagt i tråden tidligere til en pdf:Her er mitt forslag til del 1. Jeg lagde det raskt, så si fra om dere ser noen feil. Jeg ser på del 2 etter hvert.
-
- Galois
Det er fordi i slike prøvesituasjoner, så er du i de fleste tilfeller "ikke helt deg selv", noe som betyr at du ikke alltid ser de helt logiske løsningene, og du kan også ende opp med å skrive tall feil, uten å reagere på det, enda du hadde reagert med engang i en annen situasjon.Gjest skrev:Det er irriterende hvor lett oppgavene ser ut i etterkant.
Ja, dumt det er slik... Jeg ser ut til å generelt bli litt for stressa på eksamen. Ikke muntlig da, merkelig nok, haha.ThomasSkas skrev:Det er fordi i slike prøvesituasjoner, så er du i de fleste tilfeller "ikke helt deg selv", noe som betyr at du ikke alltid ser de helt logiske løsningene, og du kan også ende opp med å skrive tall feil, uten å reagere på det, enda du hadde reagert med engang i en annen situasjon.Gjest skrev:Det er irriterende hvor lett oppgavene ser ut i etterkant.
-
- Lagrange
En annen ting er jo det at du også bare har fem timer.ThomasSkas skrev:Det er fordi i slike prøvesituasjoner, så er du i de fleste tilfeller "ikke helt deg selv", noe som betyr at du ikke alltid ser de helt logiske løsningene, og du kan også ende opp med å skrive tall feil, uten å reagere på det, enda du hadde reagert med engang i en annen situasjon.Gjest skrev:Det er irriterende hvor lett oppgavene ser ut i etterkant.

LektorH skrev:Sånn, jeg ble ferdig med del 2 også. Her er min løsning, men jeg bruker ikke GeoGebra så mye, så dere får si fra om dere ser noe rart.
Takk!

-
- World works; done by its invalids
Mange takk LektorH. :-) Da har jeg lagt inn lenker til oppgaven/løsningsforslaget ditt på http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver
Fordi om du blir trukket opp i eksamen kan du ikke bytte fag, det kan du dersom du bare vil endre standpunkt..Dolandyret skrev:Jeg regner med at de fleste som tok opp 1T som privatist, enten har eller har hatt R1/S1. Hvorfor tok dere ikke 1P i steden? 1000kr billigere også

Noen som forresten vet hvem på skolen man skal kontakte for å få karakteren jeg har i faget erstattet med privatistkarakteren? Ledelsen, rådgiver eller?
-
- Lagrange
Ring til resepsjonen, de vet det helt sikkertprivatistmatte skrev:Noen som forresten vet hvem på skolen man skal kontakte for å få karakteren jeg har i faget erstattet med privatistkarakteren? Ledelsen, rådgiver eller?

"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
LektorH skrev:Sånn, jeg ble ferdig med del 2 også. Her er min løsning, men jeg bruker ikke GeoGebra så mye, så dere får si fra om dere ser noe rart.