jeg som er den eneste som ikke har fått den?Gjest skrev:Ble 6'er her, gitt
R1 - Eksamen 2016
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Ligger ute på Skolearena hos oss..Eclipse skrev:Nei, på min skole har vi også fått beskjed om at karakteren blir lagt ut mandag 20.Gjest skrev:jeg som er den eneste som ikke har fått den?Gjest skrev:Ble 6'er her, gitt
[tex]i*i=-1[/tex]
Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Fikk 4, er strålende fornøyd! Hadde et håp om å greie 5ern da jeg gikk inn til eksamen, men hadde så store problemer med den at jeg nesten trodde jeg ble å få 2. 4 er altså godt over det jeg forventet!
Transmitter skrev:Fikk 4, er strålende fornøyd! Hadde et håp om å greie 5ern da jeg gikk inn til eksamen, men hadde så store problemer med den at jeg nesten trodde jeg ble å få 2. 4 er altså godt over det jeg forventet!
Fikk du den i dag? Er du privatist?
var ikke denne over gjennomsnitttet vanskeligere enn de forrige eksamene?
blir vel privatist på meg...
blir vel privatist på meg...
Uffa, fikk 3er, men jeg er ikke overrasket med tanke på at jeg ikk fikk til en eneste vektoroppgave. Angrer på at jeg øvde i en hel veke før eksamen nå ass.
Her kan du finne for alle fag:
https://dok.udir.no/DokumenterAndrekata ... oveType=Ev
For R1:
1: 13,3 %, 2: 22,3%, 3 : 26,3 %, 4: 22,5%, 5: 14,0%, 6: 1,6 %
Det er fra forhåndssensuren og basert på 1220 besvarelser. Man kan anta at resten blir noe lignende også.
https://dok.udir.no/DokumenterAndrekata ... oveType=Ev
For R1:
1: 13,3 %, 2: 22,3%, 3 : 26,3 %, 4: 22,5%, 5: 14,0%, 6: 1,6 %
Det er fra forhåndssensuren og basert på 1220 besvarelser. Man kan anta at resten blir noe lignende også.
MadLazer skrev:Fikk 5 Veldig overrasket over det, etter som det var mange oppgaver jeg ikke svarte på, og en del jeg vet jeg fikk feil på.
følte at det var mange 5'ere og veldig få 6'ere og 2'ere.
menet 1'ere *Gjest skrev:MadLazer skrev:Fikk 5 Veldig overrasket over det, etter som det var mange oppgaver jeg ikke svarte på, og en del jeg vet jeg fikk feil på.
følte at det var mange 5'ere og veldig få 6'ere og 2'ere.