Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.
Ja, vet ikke hvordan det er med deres skoler, men skolen valgte å levere besvarelsene elektronisk ved å scanne arkene inn på et dokument. Når jeg skulle sende dokumentet sto det "Vil du ha tilsendt en kopi av besvarelsen på e-post? Så måtte du skrive ned den + tlf.
Ideelt sett ville jeg heller valgt å leve i uvitenhet....
Jeg burde vel få noe på poeng på den derivasjons oppgaven?
Enhver person bør jo se at dette er bare noe slurv...
[tex]i*i=-1[/tex]
Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Drezky skrev:Ja, vet ikke hvordan det er med deres skoler, men skolen valgte å levere besvarelsene elektronisk ved å scanne arkene inn på et dokument. Når jeg skulle sende dokumentet sto det "Vil du ha tilsendt en kopi av besvarelsen på e-post? Så måtte du skrive ned den + tlf.
Ideelt sett ville jeg heller valgt å leve i uvitenhet....
Jeg burde vel få noe på poeng på den derivasjons oppgaven?
Enhver person bør jo se at dette er bare noe slurv...
Noe poeng blir det. Muligens dette er en deloppgave hvor det kan gis maksimalt 3 p. (1p for a 1p for b 1 p for c) Her ville jeg nok gitt deg halv poeng, kanskje full pot også.
Sensorveiledning ≠ forhåndssensurrapport. Jeg antar at forhånssensuren kommer fredag denne uken, eller neste uke. Beklager at jeg skrev feil, men mente at fellessensuren var 15. el 17. juni.