Vi trenger hjelp! muntlig matte-eksamen:-( HJELP!!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Malin88
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 27/04-2004 11:38
Sted: Sarpsborg

Hei.... Jeg og venninda mi trenger hjelp.... :? Vi har ikke flere ideer på lager... Vi har et prosjekt med matematikk, vi går i 10-klasse, vi kom opp i matematikk muntlig til prøve-eksamen, og vi fikk et tema som heter: Min første leilighet. Hva kan vi gjøre for å få til dette?
Selv har jeg en 2er på matta, og dette er ikke enkelt! I alle fall ikke for meg :cry: Jeg trenger HJELP!!! Håper det er noen her som kan hjelpe oss :!: Hilsen Malin og Stine :)
Malin Sjögren... Er ganske dårlig i matematikk! Ligger på en 2er:-(
LGO
Guru
Guru
Innlegg: 486
Registrert: 06/03-2004 12:43
Sted: Tønsberg

Hva er rammene for eksamen? Beklager, men jeg er i hvertfall ikke helt inni hvordan en slik muntlig eksamen legges opp. Kan du fortelle litt om hvilke krav som settes til dere? Skal dere selv komme med tanker rundt matematisk problemløsninger i forbindelse med "min egen leilighet", og er det i så fall noen krav til variasjoner/temaer der? Eller kan dere bli spurt om hva som helst i forhold til temaet?
"Det umulige er bare en midlertidig arbeidshypotese" (A. Næss)
Svar