Når kommer Grunnskoleeksamen 2003 på denne siden?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Noinx
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 29/02-2004 19:51

Jeg lurer på når Grunnskoleeksamen 2003 blir lagt ut. Håper på svar snarest. 8)
administrator
Sjef
Sjef
Innlegg: 883
Registrert: 25/09-2002 21:23
Sted: Sarpsborg

Hei!
Vi har ingen planer om å legge den ut fordi vi arbeider med andre (og forhåpentligvis...??) bedre oppgave konsepter. De vil forhåpentligvis komme til høsten.

MVH
KM
ZoioZ
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 24/04-2004 11:58

DERE MÅ LEGGE DEN UT PÅ NETTET I LØPET AV LØRDAG 24/4.

VI HAR STANDPUNKTSPRØVE MED DEN PÅ MANDAG...

VÆRSÅSNILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noinx
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 29/02-2004 19:51

Samme her!!!! Ikke akkurat standpunkts prøve, men tentamen! Før 5. mai!!!
Saszo
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 18/03-2004 19:35

Skrev noe om det på et annet topic, men jeg kan få prøve å lagt de ut. har scannet hele prøven, men for at det skal se ordentlig ut må jeg skrive det i pdf, og jeg har ikek ADobe acrobat writer, bare reader. får se om det ikke er mulig å skaffe det. bare gi meg bittelitt tid :)
«Till things are brighter, I'm the man in black».
- Johnny Cash
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Det finnes gratisprogrammer som fungerer som Acrobat distiller.. dvs et program som legger seg inn som en skriver og "skriver" til en pdf i stedet for ark..
Noen av de lager et vannmerke på hver side.. men tror det finnes noen gratis som ikke gjør det og. Jeg bruker cute pdf.
Saszo
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 18/03-2004 19:35

Ikke noe problem lenger. Har Adobe Acrobat 6.0 PrO nå. da fikser vi det;)
Ingen som ahr lsyt til å hjelpe til forresten? Så hsdde det gått litt fortere. Kan sende de scanende bildene
«Till things are brighter, I'm the man in black».
- Johnny Cash
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Saszo skrev:Ikke noe problem lenger. Har Adobe Acrobat 6.0 PrO nå. da fikser vi det;)
Ingen som ahr lsyt til å hjelpe til forresten? Så hsdde det gått litt fortere. Kan sende de scanende bildene
Hvis du sender meg bildene kan jeg lage pdf og legge dem ut på nettet. Hvis de er veldig store (flere mb) tror jeg ikke du kan sende dem på hotmailen min.. hvis de er det kan jeg gi deg en annen mailadresse på pm.
Edok
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 16/05-2004 12:04

Jeg har alle delprøvene tilhørende Eksamen 2003. Hvis det er av stor interese, kan jeg få lagt de ut på nettet.
Edok=)
Matte kan være greit, det... Når man får det til!
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Hvis du har noen "blanke" hadde vært greit om du la dem ut. Er endel stress å fjerne skriften fra delprøve 1.
Saszo
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 18/03-2004 19:35

Ja er kalr over det. men det har jeg nok ikke. er derfor det hadde vært kjekt med litt hjelp vettu;)
«Till things are brighter, I'm the man in black».
- Johnny Cash
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Mitt siste innlegg var til Edok, burde kanskje brukt sitering.
Svar